lauantai 19. marraskuuta 2016

Cittarin tarjousostokset

Ainakin Ison Omenan Citymarketissa oli tarjouksessa Schwarzkopfin got2be-tuotteet sekä Batisten kuivashampoot. En nyt varsinaisesti vielä tarvitsisi uutta kuivashampoota saati lämpösuojaa, mutta tällaiset kuitenkin nappasin.


got2be:n lämpösuojaa minulla on tainnut olla viimeksi, kun olen vielä asunut kotona eli tämä on nyt uusintakierroksella. Ei kerrassaan mitään mielikuvaa tämän toimivuudesta, mutta muistan, että tämän tuoksu ei lukeutunut suosikeihini, vaikkei se ylitsepääsemättön paha ollutkaan. Ajattelin kuitenkin näin vuosien jälkeen kokeilla, kun sen liki eurolla halvemmalla sai. Tämä voi kyllä joutua odottamaan vuoroaan hetken, sillä minulla on vielä puolisen pulloa Tresemmén lämpösuojaa jäljellä.

Batisten kuivashampoot ovat suosikkejani. En muista, onko minulla koskaan tätä versiota ollut, joten päätin kokeilla. Olen etsiskellyt sitä XXL Volumea, mutta se on tuntunut häviävän kaupoista kuin tuhka tuuleen, vaikka sitä ilmeisesti edelleen valmistetaan. Mielestäni Heavenly Volume, joka minulla nytkin on käytössä, on turhan tekstuurista eli en niin hirveästi pidä siitä nahkeasta tunteesta, minkä se jättää hiuksiini. Kertokaa, mistä kaupoista sitä XXL Volumea löytää, jos tiedätte!

Sellaiset varastontäyttöostokset siis eilen. Ison Omenan Cittarissa oli muuten muutamia Lumenen tuotteita tarjouksessa 4 kpl 20 €! Kovasti teki mieli napata kosteusvoidetta ja puhdistusvaahtoa siitä messiin, mutta hillitsin itseni, vaikka avaamattominahan ne varmasti säilyisivät niin, että entisiä saisi kulutettua pois alta. Mitkähän varastot minulla olisi kaikenlaista kosmetiikkaa, jos aina antaisin kaikelle periksi...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti