perjantai 18. marraskuuta 2016

joskus kannattaa antaa toinen mahdollisuus

Kokeilin joskus aiemmin Maybellinen Fit Me Matte + Poreless - meikkivoidetta. En muista tilannetta, missä sitä kokeilin tai miten sen levitin, mutta lopputulos oli, että wtf, mitä ihmettä tää oikein on, ei kiitos. Saattoi olla, että levitin sen siveltimellä ja sittemmin olen huomannut, että se ei ole sopivin tapa minulle levittää yhtään mitään meikkivoidetta tai BB:tä tai CC:tä tms.


Siirtyessäni käyttämään Beauty Blenderiä, tai siis minun tapauksessani feikki-sellaista, olen huomannut, että monet negatiivisen kokemuksen antaneet meikkivoiteet ovatkin sopivia minulle. Levitystapa vain on ollut väärä.

Kävin jokin aika sitten tuskailemassa Sokos Emotionin myyjälle meikkivoideongelmiani ja hän antoi minulle näytteen tästä Fit Me:stä, jota siis olin jo aiemmin kokeillut. En sanonut kokeilleeni tätä jo, vaan pitkin hampain vastaanotin näytteen, sillä myyjä puhua papatti tämän ominaisuuksista, joiden puolesta tämä minulle sopisi. Ajattelin, että antaa mennä. Kokeillaan nyt vielä. Ja se kokeilu kannatti. Levitin tätä siis feikki-BB:llä ja vieläpä ilman primeria ja wau, se oli sitten menoa kohti täysikokoista tuubia.

Tämä pysyy naamalla hyvin ja pitää hienosti myös kiiltelyn kurissa! Toki iltapäivästä naama alkaa hitusen jo kiillellä, sillä tuskin mikään meikkivoide ehkäisee kiiltelyä koko päivää, mutta ei missään nimessä häiritsevästi! Meikkivoide kuitenkin pysyy paikallaan, eikä karkaa juonteisiin tai huokosiin tai sula pois. Uskomaton suoritus siis mielestäni ja ilman primeria! Ihohuokosten osalta tämä ei täytä lupaustaan, sillä tämä ei niille tee mitään ihmeitä eli sen osalta tämä on kuin mikä tahansa meikkivoide. En kuitenkaan ole käyttänyt primeria, sillä olen pelännyt mattaprimerin yhdessä mattaisen meikkivoiteen kanssa tuovan ihon pintakuivuuden esiin, mutta tänään päätin kokeilla, sillä muutamana päivänä otsa on tuntunut kiiltelevän tavallista enemmän. Iho ei mielestäni näytä yhtään sen kuivemmalta kuin ilman primeria eli uskallan siis laittaa tarvittaessa primerin alle. Toki täytyy muistaa huolehtia ihon kosteutuksesta hyvin.

Beauty Blender (tai siis feikki) on todellakin mullistanut minun meikkaamiseni, sillä tämä levitystapa sopii loistavasti pintakuivalle iholleni. Mitä taas meikkivoiteeseen tulee, näillä näkymin se jää vakiokäyttöön. Tykkään paljon myös tämän hinnasta, sillä muistaakseni tämä meikkivoide maksaa alle 10 €! Ettehän ikinä lopeta tämän valmistusta??

P.S. Fit Me Matte + Poreless on päässyt Parhaimmistoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti